hemma hos evve

Hej bloggen!

Nu är jag hemma hos evve. Skoldagen gick bra, det gick skitbra på matteprovet och sedan gick det bra hela dagen. Inget speciellt hände mer än att jag och hela klassen blev inskickade till rektorn eftersom att en kille i min klass hade bombat på en toalett. ;) Iallafall! Sen när jag slutade så gick jag hem till eve. Vi har fixat hennes blogg och suttit och latat oss vid tvn och datorn lite. Nu ska vi äta pasta och sedan ska vi fixa oss lite inför ikväll. Sen ska vi dra ut och träffa folk osv! Kommer hem efter halv ett inatt så då kanske jag skriver då eller så blir det imorgon. Ha en underbar fredagskväll folk! ;)

och till evelina; lycka till med han. ;) HAN med stort H !!!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet



http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

2009-11-06 @ 18:02:56
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback