hemma!

Herregud säger jag bara. Jag och Pau åkte ju till kaxholmen och käkade pizza, träffade Jimmy en liten stund och sedan tog vi bussen. Hon skulle till habo och jag skulle hem till Sita. När jag kom till Sita så fixade vi oss och sedan kl åtta så drog vi hem till krantz. Efter en liten stund där så drog vi till cigarren. Där började ett gäng killar kaxa mot krantz och jag lackade som fan. Tillslut gick det så långt att jag smällde till en utav killarna på käften och det resulterade till en spräckt knoge. Fyfan.. Jag, Sita, bebbe och martin drog till donken och fixade is till mina knogar. Sen drog vi tillbaka till cigarren och väntade på bussen hem. Så nu är jag hemma med spräckta knogar och allt. Skriver med högerhanden eftersom att jag inte kan röra min vänsterhand. Svullen som en ballong och gör så jävla ont att jag inte vet vart fan jag ska ta vägen.. det blir sjukhuset imorgon så fort jag vaknat. Om jag ens kommer kunna somna..


Kommentarer
Postat av: Seb

hahaa lyckad kväll :)

2009-11-08 @ 01:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback