hemma!

Godkväll! ;)

Jag var ju med bara Eve innan, vi gjorde oss iordning och sedan stack vi ut runt halv sju tiden. Så mötte vi upp Pau, Kimo, Mattias, Kevin och Dennis vid esplanaden och så drog vi till rosengaraget. Men där fick vi tydligen inte vara för polisen så vi drog till mjölkafållan där jag spenderade en del av mitt sommarlov! ;) Så var vi där hela tiden. Pau, Eve, Kimo, Mattias, Kevin, Dennis och jag! Jonas och Tomas kom ett tag också. Haha skitkul att träffa dom! Sen drog Pau och alla till June ett tag så det var bara jag, Eve och Dennis kvar i mjölkafållan. Sen kom dom tillbaka och sen tog vi allihopa bussen hem vid 00.18 och nu är vi hemma hos mig. Pau sitter och snackar i telefon och Eve sitter och kollar på mig när jag bloggar. Så söta är dom! ;)

Tack folket för kvällen, riktigt härlig kväll alltså! Och speciellt tack till Eve, du är helt underbar och jag älskar dig sjukt mycket! <3

Jag, hemma hos älsklings Evelina. <3

Kommentarer
Postat av: evelina <3

tack för kvällen själv äälsklingsthess!

du gjorde KVÄLLEN bäst!

utan dej, hr man inget liv ;)

älskarddjj theessshjärtat (L)

2009-11-07 @ 22:33:43
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback