godnattpuss

Nu ska jag gå och lägga mig, är som sagt helt slut efter dagen! Imorgon börjar jag skolan 9.40 så jag har sovmorgon till kl 8. Tur som fan så jag kan få sova lite iallafall! Men det går ändå alltid ta igen på helgerna. ;) Har matteprov som första lektion, hoppas att det går bra. Men matte är ju typ min lättaste ämne, tro det eller ej så det kommer nog gå bra. =) Men jag LOVAR att blogga innan jag drar till skolan imorgon! Denna gången ska jag hålla det också..

godnatt!

Jag och mikaela bjuder på denna videon. Vi är rätt oseriösa och gör till oss.
HAHAHA lyssna på Sitas läte, skitkul! Vi satt och garva i år och dar efter det.
På bussen påväg hem som vi säger i videon;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback