f.a.n

Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.
Du är den enda för mig, och allt som jag behöver.
Inget kommer nånsin bli detsamma igen,
jag längtar efter dig och jag saknar dig än.
Du var allt för mig gubben, fan vi gjorde allt ihop.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle va vi två.
Vi var ju gjorda för varann, och du var min bäste vän,
men bäst att skit i allt, och börja om igen.
Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud,

Kommer du ihåg, vi kunde skratta åt allt.
Mitt hjärta är öppet och alla bara strör salt.
Det gör ont, själen bara svider, när jag som vanligt
tänker tillbaks i tiden, på tiden det var du och jag,
tiden det var vi två. Du vet precis som jag att en gång
var det faktiskt så. Vill känna lycka med dig igen, och hålla
din hand igen. Kan du inte fatta, jag saknar dig verkligen.
Du såg mig, innan någon annan sett mig.

Du älskade mig så som jag en gång var, det gör du inte längre
och det sårar mig idag.

Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Du var så jävla mycket, du är allting för mig.
Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vare dig som jag tagit mig hit.
Alla minnen som vi skapade, har du glömt varenda en?
Jag vill bara ha tillbaks tiden med dig igen.
Vi hade ett språk, som ingen annan förstod.
När jag kolla på dig förr, så stog du och log.
Men nu när jag tittar på dig, ser du inte mig.
Du tittar förbi, som du aldrig någonsin kännt mig.
Det sårar mig, spela roll vad jag gör, du märker
inte mig, du varken ser eller hör.
Han gjorde mig glad och visa mig vad lycka innebär,
att ha någon nära, att bli älskad såhär.
Han fick mig börja tro att äkta kärlek kanske fanns,
men jag kan inte hitta den, den måste vara någon annanstans.
Jag skulle hålla om dig, och aldrig släppa mitt tag.
Behandla dig som pojken du förtjänar att vara.
Jag har en kärlek till dig, som inte är besvarad.
Jag tänker hela tiden på drömmen om oss två,
Du är lycklig utan mig, jag ser du skrattar och du ler
Men vad fan ska jag göra, jag bara fejkar mer och mer
Jag säger att jag glömt de, jo att allt är helt okej
Men fuck it, hur ska jag nånsin glömma dig
Det var du och jag för alltid, det var så det skulle va
Det var bara med dig som jag kunde må bra
Men nu är det försent, jag har förlorat allt det bra
Det enda jag har kvar är tomma ord som du sa

Kommentarer
Postat av: Evelina

ryck upp dig för fan! seriöst nu så kallade ''thesswster'' inte som andra:S, det handlar säkert om en kille som inte gillar dig men du gillar honom men tro mig du är inte den ändå tjejen i sverige som är sån men va faan jag som inte äns känner dig säger ngt sånt här till dig, undrar fan va dina så kallade vänner säger och ger dg för råd:S

2009-11-08 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback