at dennis home

Hej igen!

De sista timmarna på DH var jag så jävla trött.. så vid halv nio tiden så åkte jag och sita hem till henne och var där fram tills mitt tåg kom som jag skulle ta för att åka till mullsjö. Jag gick hem till dennis och däcka i hans säng i två timmar tills han väcker mig "vi har besök" Så kommer muppen kevin och säger; godmorgon, godmorgon, godmorgon! på göteborska. Hämnden är ljuv vill säga, jag tog ju kort på han när han sov på dh.. ;) Men dom bilderna har jag lovat han att inte lägga upp, sorry! Jag tyckte han var söt men de tyckte inte han så. ;) Sen drog vi ner till pizzerian och så köpte dom pizza, men jag åt inte det. (Bantar ju!) not.. men jag åt som fan på DH för att hålla mig vaken så ska fan inte äta något på tre dagar.. Hur kommer det gå? =D Sen drog vi hem till Dennis igen och nu är den muppen ute och åker på sin fula moppe så jag och kevin sitter här i hans rum och är lata..

Hörs sen! puss.

Bild på mig från juni iår! Typ den enda bilden dennis har på sin data..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast jag va ju inte ute och bara åkte jag åkte o lämnade pengar till sånna jag var skyldig efter att vi va på hockey bland annat. -.- haha älskar dej <33

2009-11-29 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback