9 november

Godmorgon!

Sov som sagt hos Sita inatt. Vi hade en så kallad "ta igen för gårdagen kväll". Vi gjorde popcorn och låg bara i hennes säng och kollade på film. Skitmysigt! Sen började jag må skitdåligt så jag tog febern, 39. Så då tog jag en värktablett och gick och la mig i sitas säng och somnade nästan direkt. När vi vaknade imorse så mådde jag piss. Tog febern igen, 38.6 så lite bättre hade den blitt. Tog två värktabletter och sedan gick vi till skolan. Hon gick till lektionen men jag hämtade bara lite böcker och sedan åkte jag hem. Nu ligger jag i min säng, sjuk och äcklig! Inte äcklig då, men man känner sig inte särskilt fräsch när man är sjuk. Jag tror faktiskt att det är Bebbe som smittat mig, min lillebror är ju också sjuk men han har jag faktiskt inte vart i närheten av så.. Jaja, sjuk är man iallafall! Och jag hoppas att jag blir frisk snart, för jag och sita har planer för hela veckan. =( Usch, synd om mig..

Bebbe, mikaela och andrea. jag gillar att smygfota ;)

Kommentarer
Postat av: dea

Det visste jag inte att du fick ett foto av mig där thess!

krya på dig!

2009-11-09 @ 17:17:28
Postat av: dea

Det visste jag inte att du fick ett foto av mig där thess!

krya på dig!

2009-11-09 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback