7 november

Godmorgon! ;)

Nu har jag, Eve och Pau vaknat! Eller Eve åkte hem för ungefär två timmar sedan. Vi somnade nästan direkt igår efter att jag hade skrivit godnatt. Eve på madrass och jag och Pau trängdes i min lilla 90 säng. =) Jävligt varmt blev det med eftersom att elementet var på hela natten.. Sen väcktes vi vid kvart över nio av att Eves mobil ringde. Hon skulle ju dra hem vid kvart i tio så det var bara att masa sig upp. Så följde vi henne till bussen där hon blev hämtad av sin farsa. Sen gjorde vi kaffe och tog en efterlängtad morgoncigg på altanen. Sen har vi bara suttit och latat oss vid datorn. Snart blir det att ta bussen till kaxholmen och käka bakispizza! Inte för att jag är bakis, mest för att det är gott! =) Ska träffa Jimmy också, vet inte om någon annan kommer också. Men det märker vi då isåfall. Men nu ska jag fixa mig lite, ser helt jävla förstörd ut efter igårkväll! Sen ska vi ta bussen som sagt. Men nu måste vi fixa oss så att dagen fortsätter så att vi inte sitter och halvsover bort hela lördagen. Haha, hörs senare sötnosar! ;)

Sötnosen pau <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback