6 november

Godmorgon!

Hur är det med er idag då? =) Med mig är det fint, somnade lite för sent igår så jag är lite trött bara. Men det har jag faktiskt vart den senaste veckan så det är ingen nyhet. Jag har precis duschat och känner mig som en ny fräsch människa igen! Idag börjar skolan som sagt 9.40 och min buss går om 40min. Då har jag matteprov, önska mig lycka till kanske? ;) Slutar skolan kl 15.20. Då ska jag träffa Evelina och så ska vi gå hem till henne och fixa lite. Senare ska vi dra ut och träffa Pau och lite mer folk! Eve och Pau ska sova hos mig inatt också. =D Nej nu måste jag faktiskt fixa mig, sitter fortfarande med en handuk om håret och har inte hittat vad jag ska ha på mig idag?! Men jag skriver innan jag drar, hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback