4 november

Sorry för att jag inte uppdaterade imorse!

Gick upp vid kvart över åtta som jag sa, duschade och fixade mig som jag brukar göra på morgonen. Sen tog jag bussen till sjukhuset och gick på mitt BUP möte. Det gick bra och vi ska börja med en utredning snart. Efter att mötet var klart så gick jag till A6 och åt frukost/lunch/middag på donken. Där mötte jag även Rasmus, Mario och  Salim. Vi snackade lie och sedan så stack jag till skolan. Lämnade en lapp till min lärare och träffade Mikaela en liten stund. Sen stack jag med Mario och Salim hem till Salim och nu sitter jag i soffan med salims dator medans de två städar hans lägenhet. Jag hjälpte till lite men så fort jag fick datorn så satte jag mig vid datorn såklart ;) Snart ska jag och Mario dra in till stan igen, eller typ om en timme. Så ska vi träffa Rasmus senare igen, vet inte om Mario ska dra eller något men det är sånt man märker.. ska iallafall dra hem sen för jag mår inget vidare faktiskt..

Nu fick ni en liten uppdatering iallafall, vi får se när jag skriver nästa gång. Förhoppningsvis snart eftersom att jag vet att ni vill att jag ska skriva ofta! ;) Hörs snart iallafall, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback