27 november

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Det har inte jag.. eller jag somnade sent som vanligt och sedan var jag tvungen att gå upp vid tjugo över sju för att jag ska på BUPmöte kvart över åtta. Har inte orkat sminka mig eller något! Bara tog på min lillebrorsans mjukisbyxor, någon t-shirt och en munktröja.. Efter mötet kommer jag antagligen få skjuts upp till skogen där min klass ska vara, men jag vet inte. Kanske ska åka hem och sova eller något. Ladda inför dh i helgen liksom! Men nu ska jag ta min morgoncigg innan vi åker, hörs senare! =)

ha en underbar fredag!

sötnosen sita! (nej hon är inte full! ;)

Kommentarer
Postat av: sabinah

sv; nej du är vacker om någon! jag saknar dig med gulleplutt. <3

2009-11-27 @ 08:08:00
URL: http://sabinahfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback