26 november

Hejsan!

Förlåt för att jag inte uppdaterat, jag skrev att jag skulle ha med mig datorn till skolan och då skulle det bli mycket uppdatering. Jag tog faktiskt med mig datorn till skolan men jag kunde inte koppla upp mig på något internet så det blev ingen uppdatering. Jag hann inte uppdatera imorse innan jag tog bussen till skolan pga att jag inte kom upp i tid och en massa andra skit. Jag duschade iallafall och tog med mig allt jag behövde idag och sen åkte jag till skolan. Kom dock försent men pratade med läraren och det var helt okej. Hade först matte, engelska, spanskaprov som faktiskt gick hyffsat bra fastän jag inte hade pluggat ett piss eftersom att jag fick reda på att vi hade prov i måndags. Har inte tid att plugga you know, har redan en tillräckligt stressig vardag så jag hinner inte plugga också! Haha, skämt åsido om ni inte fattar det.. iallafall! Efter det hade vi lunch, då jag satt med datorn hela tiden och satte på musik så hela klassen dansade i korridoren, haha! Sen hade vi SO och sist livskunskap. Och eftersom att jag var så hemskt duktig imorse med att glömma pengarna jag behövde idag hemma så var jag tvungen att ta bussen hem så nu sitter jag på mitt rum och håller på att göra mig iordning för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback