24 november

Godmorgon!

Jag var så lagom duktig idag... vaknade inte av alarmet så jag gick upp nu vid åtta. FAN. Nu är jag livrädd.. Men jag smsade iallafall socialen och skrev som det var så.. hoppas! Men iallafall! Imorse vaknade jag då med den där härliga känslan om att det nog har kommit något i trosan, hehe. Fyra dagar förtidigt?! Men det måste vara över att jag fick en sån jävla chock igår.. Då kan den ju hoppa lite. Så idag ska jag bara klaga på mensvärk!! Nej inte riktigt, jag har endel MYCKET större problem att klaga över.. Hoppade in i duschen direkt när jag vaknade och nu sitter jag med en handuk svept om mig. Ska alldeles strax klä på mig för det känns rätt naket att sitta såhär.. sen eftersom att jag skriver på bloggen så känns det på något konstigt sett som att ni kan se mig..? Haha, jag är lite lustig! Men iallafall. Ska klä på mig nu och fixa mig lite så hörs vi snart! =)

Sita! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback