20 november

Godmorgon! =D

Hur är det med er idag då? Med mig är det bara fint, lite trött bara men det är jag alltid såhär på morgonen! Får ju skylla mig lite själv eftersom att jag går och lägger mig alldeles för sent egentligen. Jag kom iallafall upp i tid och fixade mig långsamt som jag inte kunnat göra på hur jävla länge som helst! Och sen satte jag mig här, men nu ser jag att tiden rinner iväg jääävligt fort för min buss går om 5min och jag måste röka för jag har inte fått min morgoncigg så jag måste tyvärr sluta nu. Skolan börjar 9.40 och slutar 15.20 idag. Efter skolan så ska jag antagligen direkt hem till Dennis, men vi får se! Uppdaterar lite senare, puss och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback