2 november

Helvete.

Det är det enda jag har att säga om denna morgonen. Först och främst så vaknar jag inte av alarmet kl 6. Sen vaknar jag av nästa alarm vid sju och då fick jag stressa som fan, duscha och raka benen osv. Sen när jag hade duschat klart så hade jag tjugo min på mig att klä på mig, sminka mig och fixa håret. Såklart hann jag bara klä på mig eftersom det tog en sån jävla tid att välja kläder plus att jag var stressad också. Så nu har jag missat två bussar! Och nästa går inte förens om en och en halv timme. JIPPIE. Jag missar första lektionen, min lärare kommer gå i taket och jag stressade i onödan (!!). FYFAN jag skulle aldrig gått upp imorse! Skulle skitit i skolan överhuvudtaget. Orkar fan inte sådana här morgnar.. det är sånt som gör så att man inte mår bra resten av dagen. Iallafall för mig. Kommer fan inte orka idag alltså, någon som kommer på min begravning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback