19 november

Godmorgon!

Imorse hade jag lite bråttom som vanligt! Vaknade en halvtimme försent och sket i att duscha, känner mig inte så superfräsch just nu men det funkar. Lite raggardusch ;) HAHA nej men! Men var tvungen att fixa mig lite snabbt så hann inte blogga! But thats life of thess ;) Åkte till stan och hade mitt BUP möte. Blev klar innan kl tolv så jag åkte till skolan och så såg jag att min spanskaklass hade lektion i datasalen så bästaste Mikaela släppte in mig så jag fick blogga lite. ;)

Spanskan slutar om en halvtimme och då är det lunch. Sen ska jag ha SO och livskunskap, sen slutar jag kl 15 och då ska jag, sita och Marre till nässjö och så ska snyggingen sita pierca tungan om han som piercar kan idag då vill säga. =D Sen efter att vi har vart i nässjö så vet jag inte vad jag ska göra. Men det är sånt man märker, jag ska sova hemma i ölmstad inatt iallafall, vilken är skitsurt!

Men jag uppdaterar lite senare, när jag hittat en annan dator för nu ska Sita ha tillbaka sin dator. ;) Hörs senare!

xoxo / Thesswester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback