16 november

Heeej!

Sorry för vääldigt dålig uppdatering, men nu är det såhär att jag inte direkt är hemma så mycket pga olika anledningar så jag uppdaterar när jag har dator.


Igår var jag som jag skrev med Dennis och mange i mullsjö. När jag skrev så var vi hemma hos dennis men strax efter att jag skrev det så gick vi ner till Adam och var där med folk, efter ett litet tag så åkte vi bil till skogen och sedan till habo och så hoppade jag på tåget och åkte hem till min pappa, och sov hos honom. Det var ett tag sedan jag gjorde det kan jag säga!

Imorse blev jag väckt av min pappa när han kommer in med frukost på en bricka, "godmorgon gumman.." Åhh han är så gullig min älskade pappa! Så då åt vi frukost och pratade tillsammans och sedan tog jag bussen hem till Sita och gjorde mig iordning hos henne eftersom att jag inte hade något smink eller något med mig eller hos pappa! Sen gick vi till skolan och hade en massa tråkiga lektioner och jag gjorde ett NO prov som gick åt helvete! Sen slutade vi och då var jag med älsklings mikaela och älsklings sita vid esplanaden innan hon drog iväg med sin buss och jag och sita åkte till ölmstad. Så nu är vi hemma hos mig och jag har precis packat en massa skit som jag ska ha med mig ifall jag ska sova borta inatt med!

hörs snart, puss.

Jag i skolan idag! När jag gjorde provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback