15 november

Jag försökte blogga igårkväll men mitt internet bara laggade.

Igår så åkte jag som sagt till Sita och gjorde mig iordning hos henne och sedan tog vi tåget till mullsjö. Där mötte Dennis oss vid stationen sen gick vi hem till Adam (som jag skrev när jag mobilbloggade igår) så var vi där med folk och drack lite cider och så! Hade skitkul, jag och sita sprang runt och härjade, haha. Sen skjutsade Dennis mig och sita till stationen och så följde dennis med mig hem och sov.

Imorse duschade jag och sedan åkte jag med Dennis tillbaka till mullsjö. Så just nu är jag med Dennis och Mange hemma hos Dennis. Jag har precis hälsat på Dennis farsa, han ville träffa mig. ;) Haha! Dennis har ju hälsat på mina fosterföräldrar med men det var inte precis i rätt tidpunkt eller rätt tillfälle, så dom lär ha något emot honom nu, men föräldrar är ju som dom är! Eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback