13 november

Godmorgon! Idag är det fredag den trettonde! =D

Alltså otursdagen. Tror ni att det kommer hända något oturligt idag? Haha knappast, jag tror inte på sån skrock. Imorse så vaknade jag iallafall i tid men då var duschen upptagen så jag fick slänga mig in en riktig snabbis efteråt och nu har jag lite småbråttom. Jag ska ta bussen om en halvtimme och då ska jag på ett tre ½ timmes BUP möte. Vad det ska handla om är personligt så jag vill inte skriva det här. Respektera det! Efter mötet vid ungefär kl tolv så ska jag tillbaka till skolan och ha två lektioner, SO och NO. När jag slutat skolan vid 15.20 så ska jag och Sita följa med två killar i klassen till lekeryd. Men det skriver jag mer om senare, måste fixa mig nu!! Kan ju inte precis gå utanför dörren som ett skatbo. =D

Ha en underbar fredag och sup er inte för fulla! Haha denna fredagen blir den första på VÄLDIGT LÄNGE (förutom när jag var sjuk för ett tag sedan) som jag inte är ute och ränner på stan. Ny livsstil kanske? ;) Ska liksom på filmkväll ikväll, mycket bättre och då kan inget dumt hända!

Bäbis och jag <3 jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback