12 november

Godmorgon på er!

Igår som sagt så hade jag det jätte stressigt på morgonen så jag hann bara skriva lite snabbt. Åkte sedan till skolan för att ha Svenska, eget arbete och profil. Det var en jätte slapp och skön dag. Jag och sita var jätte flummiga och sprang runt som skållade råttor på en ostutställning.. Alla tyckte nog att vi var lite dumma i huvudet! Men dom älskar oss ändå såklart ;). Efter skolan vid 15 så åkte jag och sita in till juneporten och efter en lång väntan så tog vi bussen till mullsjö. Där gick vi hem till någon som hette Adam.. Där var biffen, Kevin och Dennis. Och såklart Adam som bodde där då. Sen var ju självklart stans snyggaste brudar där med, rawr! ;) Vi kollade på film och hade det allmänt mysigt! Sen skulle vi ta sista tåget hem vid 21.40 och så åkte vi hem till Sita och då flippade mina fosterföräldrar som vanligt så dom kom och hämtade mig. När jag väl var hemma så pratade jag i telefon till kl 1 så ni kan ju ana att jag är trött när man går upp vid sex och gick och la sig vid ett? ;)

Idag är det en jobbig dag i skolan och jag börjar 8.20. Efter skolan så ska jag vara med Sita men vi har inte en aning om vad vi ska göra. Får helt enkelt se vad vi hittar på. Men nu måste jag verkligen doppa ansiktet i en foundationhink och platta håret så jag inte missar bussen och kommer tio min försent till min lektion som jag brukar göra. Puss på er och ha en underbar torsdag!

babe och jag igår.


dennis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback