10 november

Godmorgon!

Igår låg jag och pratade i telefon till kl två på natten. Vem jag pratade med är en hemlis. =) älskar att ha hemligheter! Iallafall.. efter det så somnade jag nästan direkt eftersom att jag var hur trött som helst. Sen vaknade jag alldeles nyss och jag mår mycket bättre! Har bara lite ont i huvudet och lite ont i halsen, (fortfarande fruktansvärt ont i handen också sen i lördags.. men det har ju inte med sjukheten att göra) visserligen har jag ju inte tatt febern än men jag tror faktiskt att jag är någorlunda feberfri! Då blir det skola imorgon igen, det är iallafall skönt att vi har sovmorgon så jag slipper gå upp vid sex iallafall..

Nu ska jag gå ner och fixa iordning en liten frukost, och hoppas på att ingen i min familj är hemma. hörs snart!

Jag älskar mitt håååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback