10 svar på frågor

hur gammal är du? :P

Fyller 15år den 12 juni.

Lust att berätta lite om ett pinsamt minne? =)

Haha, det måste vart någon gång när jag stod i en kö i en affär och det ringde på min mobil, jag svarade och skrek "kan inte prata just nu jag ska snart betala!!" och så tappade jag väskan och det trillade ut en massa tamponger över hela golvet! Plus att en snygg kille hjälpte mig att plocka upp dom..

Vad ska du göra idag? :)

Dagen har i princip redan vart, men snart ska jag till stallet, sedan ska jag plugga på engelskaprovet.

favoritplagg till sommaren? :)

Hemma brukar jag oftast bara gå runt i tights och linne eller mina pumashorts och linne. När jag är någon annanstans så är det väl olika beroende på väder. Oftast något fint sommarlinne, tunika eller något.

favorit stilikon?

Vet inte riktigt, tycker många är duktiga och bra. =)

Vilken var den bästa dagen i ditt liv?

Måste vart den dagen Eliot lastades av transporten på gårdsplanen. Min underbara ponny! Sen dagen jag och Daniel blev tillsammans har en stor betydelse också ;)

Din favoritglass?

Haha, den frågan kan Daniel mycket väl svara på, BEN&JERRY'S SÅKLART!

Din favoritlåt?

Åh vilken svår fråga! Har så grymt många.. men några jag tycker är bra är;
hellogoodbye - Here In Your Arms
linkin park - my december
Gavin DeGraw - Follow Through

Vad har du för framtidsdrömmar?

Jadu, för ett tag sedan var det att bli veterinär och starta arabstuteri.. Men jag har faktiskt ingen aning! Vill gärna starta eget. Men jag har ingen aning om vart jag vill bo eller liknande.

Hur kommer det sig att du började blogga? :-)

Det var faktiskt så att jag tyckte det verkade skit töntigt och onödigt innan, men sen en dag var jag med min vän Sabinah och hon bloggade med min dator och då frågade jag henne hur man startade en egen, sedan blev det bara mer och mer! Ångrar det inte iallafall =)


GLÖM INTE ATT FORTSÄTTA STÄLLA FRÅGOR!

Kommentarer
Postat av: carolineanette

sv ; härligt =D

2009-05-17 @ 19:17:30
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: carolineanette

sv : vad är uppe? :)

2009-05-17 @ 19:28:28
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: carolineanette

sv; jaha, haha ;)

2009-05-17 @ 19:32:32
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: malin

sv : tack desamma :)

2009-05-17 @ 19:53:57
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback