in school

Sitter i datasalen, ska göra en ankät om trivsel och sånt.. Men är redan klar. Så då passar jag på att blogga. =)

Idag är det en jobbig skoldag, många lektioner på varandra hela tiden.. Men när den är avklarad så ska jag och Sita till gymmet och jag ska träna magen och benen tills det värker! Haha. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag måste iallafall rida ikväll. Eliot ska hållas igång ändå fram till den 7 juni, då är det tävling! Första utetävlingen så då måste han verkligen hållt igång osv tills dess.

Kommer antagligen inte uppdatera förens jag kommer hem, alltså ikväll, eller när jag kommer hem till Sita.

Men ni får ha det så bra och ha en underbar torsdag! Nu ska jag och Sita gå till mattelektionen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Ja fick inte ni paddla?

Typ kajak där vid oset ? :)



Det var faktiskt skit kul !

Kan jag få din msn? :)

2009-05-28 @ 16:21:24
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com
Postat av: nathalie

Hej thess:DD

jag har sålt henne , ska skaffa stor häst , men hittar ingen faaaaaaaaaaaaan :'''((((((

Hoppas de går bra med din pånnyyy :**

Hehh. Kul , vart i italia ska du??? :D<33

2009-05-28 @ 17:02:14
URL: http://nathaliematei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback