Gullbranna imorgon.

IMORGON blir det Gullbranna med konfan! Åker 9.00 med bussen och kommer hem på söndag kväll. Ring och smsa ni som har mitt nummer ;)

Som sagt så åker jag imorgon och då kommer jag inte kunna uppdatera bloggen, inget internet där nere! Och jag har ingen dator att ta med.. Får se det som ett litet blogguppehåll.

Kommer sakna Daniel och en massa andra. Men inte skolan iallafall! Skönt att slippa den. =) Bara det att jag måste plugga engelska på lägret eftersom att det är prov på måndag. Så jag får helt enkelt plugga på kvällarna! Om det nu kommer hända, haha ;) jag ska iallafall vara med Ida, Jossan, Eve och Josefine heela helgen! Synd bara att man inte kan ragga på killar, haha. ;)

Förresten så red jag Millie innan och hon är en mysig ponny =) ska rida henne mer eftersom stackars Ellinor har fått körtelfeber. Krya på dig grymt mycket! ♥

Hörs!

Kommentarer
Postat av: izza

wei, vi kanske ses i stallet på tisdag då ? hos Elle asså :P ska risa zondi åt henne :)

btw, kmr du imon ? ti örks.

2009-05-10 @ 14:45:31
URL: http://skrutthund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback