godnatt allihopa

Hemma igen ifrån stallet! Eller vart det i ungefär en halvtimme, men iallafall.

Red en 35min skritt/trav runda, och Eliot var jätte pigg! Inte konstigt för han har ju vilat några dagar. Han har också börjat klia sig, så han fick ha på sig flugtäcke inatt, och smörjde in hans man och svans. Men det blir nog bra. =)

Bilder på skorna får ni imorgon, har ingen kamera just nu och jag orkar inte nu heller för den delen.

Men nu ska jag strax sova, imorgon ska jag till stallet och rida på morgonen. Sedan klockan halv ett börjar jag jobba. Första jobbdagen ju! =D Fattar inte hur man kan vara glad över att jobba, haha..
Innan jag ska sova ska jag bara stoppa någonting i munnen, flingor och fil som vanligt! Kommer aldrig bli hemmafru, ALDRIG! hahaha.
Så ni får ha en underbar fortsatt kväll/natt eller vad man nu ska säga ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej, va härligt. =D

Nja, har ju ingen egen. Har inte varit hos min "sköthäst" på två veckor. Har inte hunnit. Tack och lov att ägaren tar hand om den själv. =P

Men funderar på att börja hoppträna, så det ska bli skoj att se vad han går för. =)

2009-05-24 @ 00:33:32
URL: http://amcarro.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

verkligen!

sov sött =)

2009-05-24 @ 00:34:39
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback