24 maj

Godmorgon!

Fattar inte att jag gick upp tidigt.. fast jag var tvungen. Eller inte, men jag ville för jag har bestämt att rida nu på morgonen. Vaknade iallafall nio och det var inte så farligt ändå.. somnade ju vid halv ett igår och det är grymt tidigt om man jämför med de senaste nätterna då jag lagt mig runt tre-fem tiden.

Iallafall, ska snart till stallet som sagt. Sedan ska jag duscha och fixa, bli upplockad av Magnus vid 12.10 sen ska han skjutsa mig till jobbet. Alltså jag är verkligen överlycklig att jag fick det. =D

Hörs snart, efter jag vart i stallet sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ja, jag skulle gärna ha en egen häst. Fast då hade jag lagt ner all min tid på den och inte på skolan. =P

Så de e kanske bäst som de e, får ju ändå gå och rida när jag vill. =)



Har du inriktat din häst på hoppning eller dressyr, eller kanske inget av de?

Tänkte att det kunde va på hoppning eftersom ni hoppar uppe på headern. =)

2009-05-24 @ 11:20:03
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Tack för din kommentar :D



Allt bra annars? :D

2009-05-24 @ 11:26:43
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback