21 maj

Hellow everybody.

Saknat mig? =)
Hahah klart ni inte har. Igår åkte jag iallafall till Daniel och vi hade det mysigt och jag fick kolla på babybilder på honom som hans mamma visade, skit gulligt. =) Och vad du än säger Daniel, så är du finast iallafall ;). Vid tio tiden åkte jag till Sita och vi gjorde hamburgare och kollade på film. Sedan somnade båda i hennes vardagsrum ungefär vid halv tre, sen vaknade vi och gick upp och somnade om direkt. Haha =) Vaknade vid elva imorse och då var iallafall jag pigg! Men vi satte oss vid tvn och kollade på en till film. Och sedan hoppade jag in i duschen, och nu sitter jag här.

Idag ska jag till Daniel och träffa hans släkt, ska bli ur roligt ;) Sedan ska jag antagligen åka hem till Sita och sova hos henne igen.

Nu ska jag torka håret och sminka mig.. hörs sötnosar!

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej Thess. Jag såg nu av misstag att jag hade missat en hel radda med kommentarer för länge sen. Så jag skriver nu :D Sorry.



Tack för kommentaren. hur är det med dig? Kram

2009-05-22 @ 10:07:26
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback