1 maj.

1 MAJ!
vilket betyder att det är en månad idag, med Daniel ♥

Hur är det med er denna morgonen? =) med mig är det bra, vaknade upp med älskling idag, och mitt hemska morgonhumör gillar alla, tror jag.. hahaha. Fick ett underbart halsband med ett hjärta på av min älskling i en månads present, i love it!

Idag ska Maria komma till mig och jag ska sminka henne och fixa henne, med andra ord, hon ska byta stil för en kväll. ;) Vi ska gå på Hannah Montana the movie. Ska bli grymt kul! Efter det får vi väl se vad jag ska göra. Men nu bär det strax iväg till stallet, och Daniel SKA rida har jag bestämt. ;) Hörs sålänge! =)

fortsätt ställ frågor till inlägget längre ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback