Vår!

Bara för att det har varit sånt underbart väder i fyra dagar nu & enligt tidningarna & radion så ska det iallafall hålla i sig till påsk. Våren kanske äntligen har kommit! Underbart.

Och bara för att jag är så glad över det underbara vädret så tänker jag lägga upp sommarbilder från förra sommaren 08.

Min födelsedag.

Mina kompisar hade det allt roligt åt mig.

Jag i Evelinas solbrillor, skilz.

Tova fotade mig, massamassa bra kort blev det.

Jag provred & blev förälskad!


Jag var mycket i Gränna, kolla den söta grisen i hörnet!

Mycket fotografering blev det med.


& en o annan busschafför var väldigt trevlig.


Nu ska jag lägga mig, imorgon bär det av till Värmland på begravning, sorligt. Jag hatar egentligen begravningar, spelar ingen roll vem som dött. Jag gråter iallafall. Musiken, folket, talet. Allt är så fruktansvärt sorgligt...
Så imorgon ska jag upp tidigt, vid sju, & duscha & klä på mig bara svarta kläder. Kan ta en bild på det så det får bli en "dagens outfit". Sova fyra timmar i bil dit, & sen fyra timmar hem. Mycket sovande! Godnatt på er, pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Ja vi får verkligen hoppas att våren är här för att stanna. Ha en trevlig helg.

kram

2009-03-20 @ 22:35:22
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback