Trött av att springa på stan.

Hej bloggen!

Nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem för en halvtimme sen ungefär, fast jag har fört över bilder & lite sånt till datorn så det har tagit lite tid. Var iallafall på praon idag, det var jobbigt, eller så jätte jobbigt skulle det egentligen inte varit, men eftersom att jag varit sjuk så blir man ju tröttare fortare.. Men Sita kom & hjälpte mig det sista så jag blev klar så jag hann med halv tre bussen iallafall. Blev inte stan med Tova, för hon ville inte pga vädret, hon trodde väl att vi skulle va ute eller något, haha. Men Sita följde med iallafall, & det blev lite allt möjligt.

Örhängen på deluxa. Det var rea så jag var bara tvungen.
Foundation på åhlens från L'oreal Paris.
Hårfärg, eller slingfärg eller vad man ska säga, från coop.
& hårborttagningsmedel från H&M.

Efter att jag & Sita strosat runt på A6 ett tag så stack vi hem till henne, & åt hamburgare. Vi hade det mysigt & kul tills jag skulle skjutsas ner till bussen. & nu sitter jag här! Jag är astrött så jag ska nog krypa ner i sängen strax. Så jag säger godnatt till bloggen & er alla nu. Imorgon så händer inget speciellt, ska vara med Sita en stund efter praon & sen vet jag inte. Men sov gott allesammans! Pussar.

HATA SNÖÖ!!!! När man verkligen vågade hoppas på att våren äntligen hade kommit, så PANG. Fyfan..

Kommentarer
Postat av: keela

tack:D

2009-03-24 @ 23:42:58
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback