Med Natta.

 Hej bloggen!

Idag var det rätt slappt på praon, ställde upp massa drickflaskor hela tiden ungefär, sen på lunchen gick jag & Sita runt i Gränna, det var ett jätte härligt väder! Fast ändå kallt.. Slutade vid fyra & då kom Natta till Tempo. Satt där en liten stund & sedan tog vi bussen hem. När vi kom hem så åt vi, sedan stack jag till stallet & skrittade på min lilla ponny, han var pigg. :) När jag kom hem så var det massa konstiga miner man fick från Pernilla, för dom trodde att det var jag som satt inne på mitt rum, men det var ju Natta som väntade på mig medans jag var i stallet, haha. Nu sitter vi vid msn & Natta snackar med en massa killar, haha.

Bloggar senare, pussen.

Kommentarer
Postat av: sussi:)

Kul att du börjat skritta på ponnyn nu:)) Men det kanske du gjort ett tag nu? Kanske jag som är lite efterbliven(som vanligt) :P

2009-03-26 @ 21:59:18
URL: http://xuzzi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback