Hemma hos Sita.

Hej!

Idag praoade jag mellan 9-13.30, fick sluta tidigare, eftersom att det var sista dagen oså. Fick bara hålla på med frukten idag & sista timmen fick jag baka! Skit kul. På lunchen åt jag & Sita med Sabinah som vanligt, härligt. Jag fick en present av dom på Tempo, som tack för att jag hjälpt till medans jag praoat, inte en liten kasse med godsaker hehe.. Sita fick mindre än mig från hennes praoplats, hahha!

Nu sitter vi hemma hos henne & tråkar vid datorn. Ska strax göra oss iordning för att sedan dra ut! Sabinah ska joina oss med, haha. Sedan ska jag & Sita dra hem till henne för att ha en liten myskväll, eller natt.  Vad ska ni göra ikväll? Ni ska väl inte sitta hemma & tråka? :)
Bild på "fredagens outfit" får ni imorgon eftersom jag inte kan lägga till bilder på Sitas dator.

Ni får ha en underbar fredagkväll! Det ska jag ha med mina tjejer. Pussen!

Kommentarer
Postat av: ottilia

sv, taack. ;*

du är snygg ju :D!

2009-03-28 @ 11:46:29
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback