Fryser.

Nu sitter på mitt rum invirad i en filt, det är så sjukt kallt! Eller så är det bara jag som är konstig, eftersom elemtentet är inställt på 28grader.

Praoade två timmar idag ungefär, det gick jätte bra. De är jätte schysta där & dom tyckte jag jobbade bra, haha. Fick plocka upp varor & pricka av varor i lagret så det var inte så särskilt jobbigt. Inte jätte kul, men det funkade. Hade man fått lön så hade det vart pricken över i:et! Efter praon vid ungefär halv tolv så tog jag bussen till Magnus jobb, där vi åt & åkte sedan till sjukhuset. Sjukt nervös, ska dit om en månad igen. Efter det så släppte Magnus av mig i huskvarna så var jag där med Mikaela & några fler.

Ikväll händer absolut ingenting, ska försöka äta nu & sen ska jag nog sitta vid datorn. Är jätte trött (som vanligt) så det blir att lägga sig tidigt iallafall, fast alla vet att tidigt för mig är ungefär vid elva, tolv. Men ändå!


idag hade jag vågigt hår, woho! Somnade med en blöt fläta igårkväll så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback