31 mars, - gårdagen.

Godmorgon bloggen!

Jag ber om ursäkt att jag aldrig skrev igår. Jag hann inte på morgonen för jag var alldeles för trött så jag snoozade tills jag hade jätte bråttom, sen satt jag inte på någon dator i skolan, sen var jag med Sita efter skolan och vi satt inte heller så mycket vid datorn.

Iallafall, vaknade och var hemskt trött. Gjorde mig i ordning i slow motion, sen fick jag springa till bussen och missade första, så jag fick vänta på den andra. Hade engelska först där vi bara repeterade eftersom att vi ska ha engelskaprov imorgon. Sen hade vi spanska där jag faktiskt inte vet vad vi gjorde, jag minns inte, haha. Hkk där vi lagade fisk och potatismos, blev supergott faktiskt! Resten av lektionerna var likadana ungefär. Efter skolan gick jag hem till Sita, vi tog det lugnt med mat och massor med avsnitt av Vänner. Sen skulle jag och Sita egentligen åka till hennes killkompis, men det blev inte riktigt så eftersom att han åkte till någon annan.. Så jag och Sita tog bussen till stan, sen var vi där på kvällen. Sen tog vi bussen hem och jag åkte hem till min lilla håla. Det var min dag igår det!

Jaha, imorse vaknade jag tidigt. Gjorde mig iordning och åt frukost. Nu sitter jag här med massa musik på hög volym, men nu måste jag klä på mig ytterkläder och springa till bussen, för klockan har blivit för mycket! Ha en underbar tisdag, puss!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej kika gärna in på min blogg och om du gillar den kan du väl vara snäll och rösta på mig här http://fia.blogg.se/2009/march/rosta.html#comment

Jag skulle bli så glad, och jag är nummer 13 på listan bland veckans bloggar.

Ha en bra dag och tack i förhand<3

2009-03-31 @ 17:33:45
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback