27 mars.

Godmorgon bloggen!

Idag gick jag upp i tid, duschade & fixade allt som jag ska ha med mig idag till Sita. Åt också frukost & trots det så är jag helt klar & bussen går inte förens om 20min! Haha, första gången som jag inte behöver stressa. Hejja mig!

Idag så är det sista dagen på praon, som jag skrev igår så har jag ingen aning om jag ska skratta eller gråta, jag kommer iallafall sakna personalen som har vart så snälla & roliga. Själva jobbet kommer jag antagligen inte sakna, hehe.. Efter praon så ska jag följa med Sita hem, så ska vi ha en liten tjejdag eller vad man ska kalla det, mysigt ska vi ha iallafall! Sen ska jag, Sita & Sabinah till kfum & träffa lite folk. Vet inte riktigt men kommer nog hem till Sita vid tolv, halv ett tiden inatt. Får väl se om Sabinah också ska sova hos Sita eller om åker hem. Så får man hoppas att fredagen blir lyckad, men det tror jag. Är man med mina tjejer så blir det alltid lyckat. ;)

Nu ska jag packa det sista & klä på mig så jag inte missar bussen, det är typ snöstorm ute! Usch. Så jag vill gärna inte springa till bussen eftersom det kan vara rätt halt, eller kan? Det är halt, haha. Men ni får ha en underbar fredag, för det ska jag iallafall ha! Bloggar antagligen hemma hos Sita sen efter praon.
Pusss!

Dålig cambild men haha.

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej, Elena har nominerat mig till att bli Veckans blogg hos henne. Jag blir jätteglad om du går in och röstar. :) Länk finns hos mig.



Ha en bra fredag!

Kram, Malin

2009-03-27 @ 08:40:11
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej, Elena har nominerat mig till att bli Veckans blogg hos henne. Jag blir jätteglad om du går in och röstar. :) Länk finns hos mig.



Ha en bra fredag!

Kram, Malin

2009-03-27 @ 08:40:51
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback