19 mars - tisdagen/onsdagen/idag.

Hej bloggen! Jag ursäktar mig verkligen extremt mycket över att jag inte har bloggat på ett tag, jag har helt enkelt inte vart hemma.

Tisdagen gick till ungefär såhär; Prao mellan 9-14. Fick sluta två timmar tidigare eftersom det inte riktigt fanns något att göra, jag jobbade på så fort så alla varor var ute i butiken fort, haha. Sedan åkte jag & Sita hem till henne & åt. Sedan gick vi ut lite, när vi kom hem så kollade vi på en film som hette ladder 49. Lipfilm alltså, jag & Sita låg & grät i ungefär 20minuter efter, haha. Sen sov vi.

Onsdag (kortfattat); Vaknade, gjorde oss iordning. Åkte till gränna, praoade 9-14 igen. Åkte till kaxholmen, var där ett litet tag med Sita & flera. Sen åkte jag hem till Sita med kvart i nio bussen. Efter en väldigt lång kväll så somnade vi.

Idag (också kortfattat); vaknade vid 6, gjorde oss iordning & åkte till gränna, praoade 9-13. Sita & jag åkte hem till mig, vi åt & nu sitter vi här vid datorn, snart ska vi väl antagligen till stallet & så ska Sita rida min polle! :)

Ha en underbar fortsatt dag! & jag lovar att bli bättre på att blogga igen. Hade lite bråttom just nu så jag hinner inte skriva ett längre inlägg, men det är nog ändå inte så intressant vad jag gjort dom senaste dagarna. Men iallafall ;)
Lite bilder kommer i ett inlägg snart.
Puuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback