13 mars.

Hej bloggen!
Kom hem för en timme sen ungefär från skolan. Slutade 12.50 men bussen gick en  halvtimme senare så kom hem lite senare. Imorse var jag så äckligt trött, har nog inte vart så trött på evigheter, fick verkligen putta mig ur sängen, haha. Kom iallafall i tid till bussen & skolan. Väl där fick jag skriva klart min svenskauppsats innan min första lektionen började, så den blev klar & inlämnad idag. Vi hade en timme & 40min SO som vi kollade på film på, jag sov så jag vet inte vad filmen handlade om eller något. På lunchen var det en jätte lång kö, men jag åt iallafall! På matten kollade vi också på film, sen åkte jag hem eftersom jag inte får vara med på idrotten. Då var denna skoldagen slut & nu blir det ingen skola på två veckor, kommer sakna endel, men dom ska man träffa iallafall!
En väldigt trött Thess på SOn innan jag somnade. Mikaela som tog kort.

ÅÅH snö FÖRSVINN NUUU! Såhär såg det ut när jag gick till bussen imorse.


Ikväll händer verkligen ingenting. Om ingen vill träffas då vill säga, för jag ska absolut inte göra något!
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: MM

absolut ingenting.

vad du är söt ^^,

2009-03-13 @ 15:21:21
URL: http://spilldmjolk.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Tacktack! (:

(lite efter..)

2009-03-13 @ 18:57:30
Postat av: johanna

varför ska du inte gå i skolan på två veckor? ;o

2009-03-14 @ 14:40:13
URL: http://johannasiimonsson.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Du har lika mycket snö hos dig som jag har här. Är så trött på vintern nu.

2009-03-18 @ 18:26:40
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback