12 mars.

Hej!
Idag var jag sjukt trött som vanligt nu förtiden på morgonen, så jag snoozade & tog bussen som gick senare vilket resulterade att jag kom försent till skolan, kvarsittning. Usch, jag blev jättesur, min första kvarsittning! Den hade jag helst velat slippa. Fick tillbaka mitt spanskaprov, rätt nöjd, men kunde pluggat lite mer.. Matteprovet fick jag med tillbaka, det hade gått skitbra! Hehe. Idrotten gick jag, Sita, Lisa & André promenad. Sen var det kvarsittning då, den både sög & var rolig. Satt med Mikaela, Sita & Tina. Dom hade också plockat på sig förseningsminutrar. Så det var iallafall lite tur att jag slapp bli ensam på kvarsittningen..
Vet inte riktigt vad Sita & Mikaela gör på första bilden, men kul var det! & på andra bilden så är det jag som pussar Mikaela. :)


Efter skolan blev jag hämtad av Pernilla, så åkte vi till polisstationen. Fixade pass så nu blir det Italien & Slovenien i sommar! LÄNGTAR. Vill ha sommar nu. Det är fint väder i några dagar, så tänker man att nu blir det nog vår! Men vad händer? Jo det börjar snöa igen. Som det gjorde idag när jag väntade på att Pernilla skulle hämta mig.

Hur har eran dag vart? Min har vart sådär, när man är riktigt trött som jag vart så blir man lite off. Så det ber jag om ursäkt för, sen fick jag lite utbrott på Jörgen på kvarsittningen, vi hade gått in i fel sal, så vi skulle gå in i själva "kvarsittningssalen". Så fort jag gick in så fick jag gå ut igen, inte så lyckat. Då blev jag lite sur.. eller lite? Mycket. Haha, det var kul för stunden. Men sen kände man sig som en idiot när en person klagade på mig sen. Nu vågar iallafall inte Jörgen kolla på mig. Ännu mindre säga något, för när han gick förbi mig när jag skulle gå ut från entrén så kollade han bort. Usch, vill inte ha det riktigt så.. fan va dryg jag ska vara. Förlåt..
Ikväll händer iallafall ingenting, ska försöka äta snart iallafall. Sen ska jag väl sitta & frysa som jag gör nu.
Ha en nice kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Becca

men Jörgen e helt störd!

2009-03-12 @ 22:48:25
URL: http://funnyhair23.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback