vad är det med mig?

Jag är skit trött.. Mådde bättre efter ett tag så jag cyklade bort till stallet och hämtade ponnyn i hagen, gjorde iordning honom och hoppade upp, red dressyr i ungefär 20minuter på fältet, men jag vet inte vad det är för jag var så extremt trött, blev andfådd av att galoppera och jag orkade verkligen inte.. Eliot var iallafall duktig men lite seg, fast han märkte nog direkt att jag inte riktigt var vaken. Efter ett tag så gav jag upp, ska ju ändå sluta medans det går bra och det gjorde det. Så andfådd började jag skritta fram och tillbaka till landsvägen, sen när jag vände så blev jag så fruktansvärt trött så jag hoppade av och gick bredvid Eliot, då blev jag lite piggare eller vad man ska kalla det.. Precis då började det regna också, men bara lite små dugg som tur var, annars hade både jag och Eliot blivit dyngsura! Och det hade verkligen förstört min kväll. Kom hem nyss för ungefär 20minuter sedan och är verkligen helt slut, ändå har jag inte gjort något speciellt idag? Sovmorgon, sitta på en konsert i 100minuter och sedan flumma på en lektion, åka till Stan och gå ute lite.. Sedan sitta på en stol i en hårsalong i två timmar, sedan buss hem. Alltså, jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk.. Det vorre SKIT. Men men, får väl börja lägga mig tidigare på kvällarna och verkligen sova ut. Det ordnar sig nog.

haha, nu ska ni få slippa läsa om mitt klagande. När jag kom hem så plockade jag faktiskt ihop kläderna jag ska ha imorgon så jag slipper stressa för det imorgon som jag alltid får göra varje morgon. Och så tog jag bort sminket och satte upp håret, gjorde mig klar för sängen alltså..

Så nu är det godnatt som gäller, ska krypa ner i min säng och bara sooooovaaaa! Måste klara av att gå upp imorgon.. så godnatt och sov sött! =)

Jag just nu, osminkad såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback