massor med film i skolan

Hejsan sötnosar!

Sitter i skolan nu, har slutat för en halvtimme sedan ungefär, men såklart missade jag bussen så jag får ta den som går 14.20 hem till hålan. Började dagen med att stressa som fan, stod alldeles förlänge i duschen och sedan blev det att sminka sig och platta håret (skit slarvigt) på tio minuter och sedan springa som en idiot till bussen. Kom sedan till skolan och hade först engelska som vi hade en låt lek på, jag och Kålle vann såklart (host), haha. Jag är verkligen sämst på namn på låtar osv.. haha. Sedan hade vi spanska och vi kollade på barnhemmet. Har velat se den aslänge, och tänkte hyra den snart, men nu slipper jag det! Sen hade vi hemkunskap och vi snackade betyg och kollade sedan på råttatouille. Sen hade alla som skolkade eller inte var med på yrkeskvällen någon slags promenad bort till Henrix, ett företag här i huskvarna, då var det han som ägde företaget som pratade om ansvar och blabla.. Sen slutade jag. Härligt! Kommer hem en timme tidigare och då hinner jag slappa som fan innan ridskolan ikväll. GÖTT!



Hörs igen när jag kommer hem, om ungefär en timme. Puss! Love thess

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra? =D

2009-06-08 @ 14:05:21
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: lisa lönn

victor johanssons pappa äger la stället?XD

2009-06-08 @ 18:12:24
URL: http://lisalonns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback