dålig uppdatering..

Hejsan! Ber om ursäkt för dålig uppdatering (igen) men internet har typ inte funkat på hela fucking dagen, plus att jag och Sita fick skynda oss bort till stallet. Slutade ett idag, men busshelvetet var fullproppad så vi fick vänta tills nästa buss som gick en timme senare (!!!) så vi kom inte hem till mig förens klockan tre.. Då fikade vi och snackade massa skit med Pernilla, haha. Hon är skön. ;) Sedan försökte jag blogga, men internet funkade inte så vi fick stressa som fan till stallet eftersom att hovslagaren väntade. När vi kom så skodde han iallafall om Eliot. Vi hämtade också Zondi, Ellinors häst och sen red vi en långritt. Jag på Zondi och Sita på min ponny. Det gick skitbra och hästarna var skitpigga, det var till och med så att det faktiskt var jag och Sita som var slutkörda när vi kom tillbaka och inte hästarna, haha. Sen kom vi hem igen och har försökt blogga i ungefär en timme, och NUUU funkar internet. Någorlunda iallafall.. Nu ska jag och Sita gå ner och äta sedan ska vi bara slappa fram tills hennes buss går 21.45. Då ska jag hoppa in en snabbis i duschen och sedan lägga mig.. Men hinner nog blogga innan, så var inte oroliga. ;) Men puss på er sålänge!

Haha, min tumme när vi gick ner från sista lektionen.

En styck fika efter skolan.



Kommentarer
Postat av: SALTA

Hejsan!

Mysigt det lät med ridningen! Äger du din egen häst?



Prenumerera på varandras bloggar på bloglovin'?



Sov gott!

Kram

Salta

2009-06-10 @ 22:25:58
URL: http://salta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback