tråkar hemma..

Hejsan!

Jag och Sita tog bussen bort till Jasmine, vi var hos henne och myste lite en stund, och hennes pappa är fan skön! Han var jätte sprallig och rolig, haha. Efter ett tag så gick vi ut, gick en bit bort till nästa busshållplats och tog bussen ner till Huskvarna, där gick vi hem till en jätte trevlig tjej som Jasmine kände, Ida hette hon. Så var vi där och myste lite till och sedan gick vi ut för dom följde stackars mig till bussen som skulle hem. Dom skulle vara ute och ha skitkul medans jag måste hem, tråkigt. Men sånt är livet.. Så nu har jag verkligen INGENTING att göra, så jag satte igång och städade mitt rum, minns ni att jag laddade upp en bild för ett tag sedan, där mitt rum såg ut såhär? ;)


Ja så ser det iallafall inte ut länge, nu är det städat och fint. Någon gång måste man ju ta i tu med det också, tyvärr.. Önskar jag hade en betjänt eller liknande.. Men om man inte vill bo i en svinstia så får man fan ta och städa upp själv. Bättre att inte skita ner från början, eller hur? ;)

Nu tror jag att jag ska sätta mig vid tvn ett tag, min lillebror och hans kompisar hade tydligen startat en american pie film men så gick dom ut och lämnade tvn på så jag får väl passa på att kolla medans dom är borta, för när dom kommer tillbaka så lär dom ju invadera hela huset förutom mitt rum (!!!)

Ha en underbar lördagskväll sötnosar! =) ♥
love thess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback