stan idag igen

Hej igen! ♥

Började skoldagen med konsert som sagt, duktiga var alla tyckte jag, fattar inte hur man kan stå sådär inför en massa folk, jag skulle svimmat.. sån mes är jag! =) Står för det iallafall, haha! Sedan var det livskunskap som vi hade sexualkunskap igen, snackade om olika sexuella läggningar och mest om homosexuallitet. Själv tycker jag att det är helt okej, vad tycker ni? Efter det åkte jag och Sita till stan och träffade Daniel, Efter ett tag kom även Mattias och Markus, även Daniels bror, vi gick till piren i jönköping. Sedan gick jag och Sita till busshållplatsen för hon skulle hem, då träffade jag Sabinah som var så sjukt saknad så det finns inte! ♥ Hon satte dit extensions i håret och det blev jätte fint! Sedan tog vi bussen mot hålan och jag hoppade av där jag bor och hon fortsatte mot Gränna där hon bor. Så nu sitter jag här och väntar på att mitt illamående ska gå över så jag kan cykla bort till stallet..

Jag idag.

Sabinah med sitt nya fina hår! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice ;D

2009-06-03 @ 22:12:01
Postat av: sabinah

du är snygg ;) jag älskar dig <3

2009-06-06 @ 23:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback