regn..

Hejsan! ♥

Sitter på en mattelektion nu, är lite nervös för snart ska jag gå in till ett grupprum och snacka betyg.. jag vill ha VG minst.. haha, men det går nog bra. =) har haft MVG på alla prov förutom ett så det ska nog bli bra.

Hade svenskaprov på morgon som jag skrev i förra inlägget, var nervös för att det skulle gå skit eftersom jag inte pluggat någonting.. Men det gick skitbra och det var faktiskt superlätt. =) Efter det hade jag idrott, var ombytt men gick bara en kort promenad.. Sen spanska som vi kollade på film på.

Förresten så regnar det nu.. det var jätte fint och skönt väder innan, men nu regnar det och åskar.. USCH! Sommaren försvann på bara någon minut? Ledsen.. Hoppas iallafall att Sitar har ett paraply i sitt skåp så att vi kan gå på stan iallafall. =)


Kommentarer
Postat av: frida

söt blogg, kolla gärna in min :)

puss

2009-06-03 @ 08:17:44
URL: http://fridamalmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback