mycket farande hit och dit..

Hemma sweethearts! åkte som sagt till jobbet vid halv 12 och kom hem klockan kvart i 5. Visserligen åkte jag till Vätterleden och tankade. Jag klarade att tanka själv! :D Jag är bäst, haha.. Iallafall, det var skit mycket att göra idag på jobbet, först var det slappt då jag skulle ställa upp stolar och sånt.. sedan kom alla kunderna och jag var tvungen att springa hit och dit hela jävla tiden. Trodde jag skulle spy, och min jävla mensvärk tog ju nästan livet av mig! Men jag överlevde, trots att jag fick jobba över en halvtimme, haha men det gör ingenting. Får ju mer betalt. ;) Sedan fick jag åka hem 1.4 mil i ÖSREGN. Har nog aldrig önskat så jävla mycket att jag var 18 och hade bil istället för att vara 15 och ha moppe.. hahhaha. Som tur så slutade det regna när jag åkte och tankade moppen. För det var ju ytterligare 1.2 mil jag skulle köra.. haha. Men jag överlevde. Satte mig vid datorn det första jag gjorde när jag kom hem, kollade igenom ungefär 50inlägg som folk har lagt upp på bloglovin, och jag har typ tre gånger så mycket kvar.. eftersom att jag inte vart inne på datorn på evigheter känns det som! Haha.

SITA KOM NU OCKSÅ! :D så snart ska vi väl typ göra oss iordning och åka någonstans.. orka vara hemma hela kvällen! hahah.

Hörs snart, puss!


Såhär ser min moppe ut, fast jag har inte satt på boxen än! (bild från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback