hemma igen, ska äta nu

Hemma igen. Red en liten runda på ungefär 1,7 km. Gick jättebra men Eliot var ju helt död typ.. eller han orkade ingenting. Latponny, haha. Men sista galoppen tände han till iallafall, skönt det så att han inte är sjuk eller något. Nej men hahah skoja bara. ;) Min söta lilla lillebror följde med och gick bredvid också. Han är alltid så rolig att snacka med, han förstår mig också, samma galna person som jag, fast två och ett halvt år yngre! =) Nu är jag så jävla hungrig, har inte ätit något sen imorse, eller jag åt en glass och en morotskaka på jobbet men innan det så åt jag en tallrik med fil och flingor klockan tolv. JAG SVÄLTER NUU! nej men nu ska jag faktiskt äta.

Hörs snart! puuss. Love thess

just nu, jätte vågigt hår efter att ha haft en bulle på huvudet hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg. =)

Just nu kan du tävla om att bli veckans blogg. Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och skriva en kommentar om varför just du ska bli det. =)

2009-06-07 @ 20:59:43
URL: http://blondlicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback