hemma hos sita

Nu sitter jag hemma hos Sita, har precis ätit, hihi. Idag var det samling vid sotavallen (nedanför skolgården) och sedan gick vi till badhuset i jönköping, tog typ en timme, men jag och Sita är så fruktansvärt lata så det är faktiskt förståligt. =) Sedan badade vi, fast vi satt mest och latade i vattnet och sedan i bubbelpoolen. Sen skulle alla samlas vid ett fält och äta, och sedan slutade vi ungefär 12.20. Härligt! :D Tog bussen direkt hem till Sita. Nu ska vi lägga oss i hennes säng och ha vänner maraton. Myspys,  och vi är såå lata, haha! Efter det typ vid tre tiden så ska jag ner till trafikskolan och hämta böcker som jag skrev i förra inlägget.. Sen får vi se om Sita följer med mig hem och rider eller inte. ;) Men nu ska hon ha datorn och kolla sin bilddagbok, så jag får blogga när jag är hemma igen sen, ha det bäst! puss.

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe japp skulle inte kunna leva utan min bil haha!

åh låter som en skön dag!! vännermaraton är aldrig fel ;)

2009-06-11 @ 14:05:41
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback