hemma hos my darling, sita ♥

Hejsan! ♥

Är hemma hos Sita nu, hade en slappdag i skolan och sedan tog vi bussen hem till mig så jag kunde hämta min plattång, ett måste när man ska gå ut en fredagkväll! :D Men sötnosen Sita hade ju såklart tappat sitt busskort/bankomatkort på bussen påväg hem till henne igen, så det blev ju bara att ringa jlt.se och så fick vi åka ner till busshållplatsen och stalka bussen, haha vi hittade hennes busskort igen iallafall och hoppade runt som idioter så alla på bussen trodde nog att vi var totalt körda i huvudet. Men det är ju jag och Sita i ett nötskal, så det får helt enkelt människor fatta! Haha.. Åkte hem till henne igen sedan och suttit här vid datorn och kollat på en massa bloggar osv..

Ikväll blir det Jönköping, och träffa några som jag och Sita träffade på rix fm festivalen, och det ska bli gryymt kul! :D har tyvärr ingen kamera så det blir inga kort, men Sita ska nog fixa en iallafall! ;)

Puss och hörs snart :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback