hallå alla sötnosar

Hej sötnosar!

Är hemma hos Sita nu, eller jag har varit det ett litet tag men hon håller på att sminka sig och jag har läst lite bloggar osv. Vi ska snart åka till Jasmine och ha en mysig lördagskväll, sedan ska jag med bussen hem till mig, "hålan" alltså, som går efter tio någongång. Mina föräldrar vill att jag ska komma hem efter det som hände igår! Lite förståligt faktiskt..

Innan var jag hos Daniel, och dom hade en massa gäster som firade hans födelsedag, det var jätte kul att träffa dom, lite roligt är det också för jag blir alltid så extremt blyg när det gäller att träffa andras föräldrar/släkt. Jag vet inte varför, men jag kan verkligen inte vara samma glada/spralliga/sociala Thess då, jag blir liksom, tyst för engång skull! Haha. :P

Hur har eran dag varit idag då? Och hur mår ni? Jag mår bra, är bara extremt trött efter gårdagen/natten. Så jag somnade på bussen påväg hem till Sita och då var det en som knackade mig på axeln så jag vaknade och i panik tryckte på stop knappen och hoppade av vid fel hållplats. Som tur var så var det inte särskilt mycket längre som jag var tvungen att gå.. =)

Nej nu ska jag byta om, orkar inte ha tights mer för det är kallt ute. Kommer antagligen blogga när jag kommer hem till mig, så hörs då! Puss =)
Love thess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback