en frågelek

Tänkte att ni som inte känner mig sen innan eller precis börjat läsa min blogg eller liknande kunde få lära känna mig lite mer, sen har jag tråkigt och jag hittade denna på en annan blogg! =)

Hur bor du: Villa
Brukar du komma i tid: nästan aldrig, haha
Hur lång är du: Ca 165
Kan du laga mat: beror på vad
Vad pluggar du: grundskola
Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor som jag sytt själv och ett slappt linne
Har du någon fobi: spindlar
Hade du en bra kväll igår: självklart! var med min bästavän Sita.
Vilket är ditt senaste inköp: Kläder..
Din favoritdryck på morgonen: apelsinjuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Magnus
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: min förra mobil
Vem snackade du med senast: Magnus
Varm favoritdricka: Varm oboy, mums..
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten, eller sprite!
När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer inte ihåg
Saknar du någon just nu: yes
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det beror på
Intressen: Kompisar, ridning, datorn
Senaste person du kramade: Bästavän Sita!
Senaste person du ringde: Daniel (?)
Senaste person som ringde dig: Sita
Vad drack du senast: Apelsinjuice
Vill du ha barn: nej. inte på mååånga år!
Längtar du till din nästa födelsedag: haha fyller på fredag! :)
Har rakat dina ben någon gång: varje dag.
Är du sugen på något nu: att sova..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen.
Använder du hudkräm: bodylotion
Attraheras du av män med skägg: verkligen inte.
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: hahahah aldrig
Röstade du i det senaste valet: nix inte åldern inne
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: yes
Vilken låt lyssnade du senast på: Giggi Barone Feat Sandra F - När Vi Två Blir En
Har någon annan sovit i din säng inatt: nix
Vad tycker du är äckligt: jadu.. inget speciellt
Har du pengar på mobilen: abbonemang.

haha sjukt tråkigt. Men nu ska jag faktiskt sova, puss på er alla söta! =)

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe har dock aldrig haft en egen men precis..slipper tjatat på dom då ;D

kul med lista!

2009-06-10 @ 23:02:45
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: SALTA

Sv: Haha, va roligt att du gillade sk. "fråkeleken"! =P

Nu har jag i alla fall lagt till dig på bloglovin'!



Kram!

2009-06-10 @ 23:26:49
URL: http://salta.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: ih tack :D

2009-06-11 @ 00:21:45
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: sabinah

bästavän..

2009-06-15 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback